شماره نداره :)
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




شیدا...

ساعتشو دست چپ میبنده ....

رک هست و همه چی میگه .. جنبش زیاده و بعضی اوقات حالتو میگیره ...

ناراحت بشه خودش میگه بهت مگر اینکه صلاح نباشه .. باطن رو به ظاهر ترجیح میده .

خردش کردی مواظب باش خرده هاش تو پات نره وگرنه ویروس میشه تو تنت !!

مغرور و عقده ای نیست ..

حالش خوب باشه عالیه .. دپرس بشه با کلوخ هیچ فرقی نداره !

فکر کن بعد حرف بزن چون رو حرفات حساب میکنه !

چیپس > پفک پیتزا .. قرمه سبزی.. لواشک .. قره قوروت :)

اذیت کردن بعضیا حالش بیشتره واسش تا قدم زدن تو لامبورگیتی !! ( گیر ندین لطفا )

پاشو تو وبلاگای عاشقونه نمیذاره ..

اذیتش کنی سکوت میکنه مگر اینکه ارزش نداشته باشی ! کینه به دل نمیگیره .. (در برخی مواقع کینش شتریه)

اهل بحث کردنای بیخود نیس ...

از دخترای جلف بدش میاد خصوصا از نوع تیتیش مامانیش

از پسرای سوسول بدش میاد خصوصا از نوع قرتیش

عینکی نیس .. اندامش خوبه ... قیافش دیگ بسته به سلیقت داره :)))

ورزش... سیگار... قلیون و رفیقشو بیشتراز همه چی دوس داره:|

(بحث اهل بیت جداس)

از هرچی خوشش بیاد اینجا مینویسه...چه کپی پیست چه دستنوشته .....

یه امپراطور تو زندگیش داره اونم قمر بنی هاشمه :)

+بخاطر تناقصا معذرت :)


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت14:03---16 دی 1392
اختیار دارین
پاسخ: چاکریم :)


اخر خطیم
ساعت23:48---24 آبان 1392
ناراحت بشی دیر فراموش میکنی/بیشتر خودتو با فکرات عذاب میدی /همیشه هم داری منو میسوزونی ک کل فکرم شدی

و در کل بنظر من=با بقیه فرق داری



شاید این جمعه.........بمیرم
پاسخ:ممد؟ :|


Fatima
ساعت23:09---25 شهريور 1392
ولى بازم اون چيزى ک مغز کرم خوردمو قلقلک!!!ميده رو نيااااافتم........


با اين حال خوبى...باحالى......هعى....
پاسخ:راسی تو بودی میخایی تو وب گروهی بنویسی؟؟؟!


علی اصغر
ساعت21:24---23 شهريور 1392
کوشی پ ه ؟



نویسنده میخواستی که خودت در بری ؟ خبه نگین نذاشت ... خودت بنویس دیگ ...



حالا خبه پری از نگفتن : )
پاسخ:نبودم برادر.... الان هسم :)


مهرنوش
ساعت0:35---23 شهريور 1392
بهت حق میدم عکستو بم نشون ندی

ولی باور کن فقط میخوام بدونم چ شکلی هستی!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:کلا از بچگی انقد خفن بودم :)))))


عزرائیل
ساعت18:08---22 شهريور 1392
و اما شیدا از نگاه عزرائیل

همون ک دانیال درس کرده بود....:):):)

از مسیج اون روزم پشیمون شدم...ن ما خیلی تفاهم داریم جنازه

اما معلوم نی فقط
پاسخ: :)


parisa
ساعت15:15---22 شهريور 1392
چون من میگم

دیوثم قیافته :|
پاسخ: :|


علی اصغر
ساعت10:48---22 شهريور 1392
بحث اهل بیت جدا ستو عشق است رفیق ...



امپراطورت ک حرف نداره اینو تو لاستن ممو2 دیده بودم و همونجا تاثیرشو بم گذاشته بود ...



قیافش بسته به سلیقت داره



اهل اذیت کردنم که هستی روانی حال میده چیه دختر ؟ (دیگ گیر نمیدیم )



قبل گفتن همه ی اینا هم میشه حدس زد اگر چه هیچوقت حتی تظاهر به اینا نکردی اما حساب کار دستمونه

خداییش اذیتت کنن سکوت میکنی ؟ خداییش سکوت میکنی ؟



همخونی ورزشو سیگارم جالب بود : )



این اون کامنت نیستا ... اما کلا شیدا رو عشق است ... تو یچی میشی حضرت عباسی
پاسخ:اذیتش کنی سکوت میکنه مگر اینکه ارزش نداشته باشی(واسه یه سری افراد خاص سکوت اختیار میکنم) :) در کل شما لطف داری :))


مهرنوش
ساعت21:07---21 شهريور 1392
هرچی باشی ازت خوشم میاد

تو ازون دخترایی هستی ک من عاشقشونم

ی خواهش ی عکس از خودت میزاری ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:لطف داری شوما :) عکس نوچ :|


علی اص
ساعت16:10---21 شهريور 1392
ا تو رو خدا نگو ی صفحه کامنت نوشته بودم ...



از تو تعریف کردن نیومده همه تعریف ت بود هیچی دیگ ...
پاسخ: حالا بگو یبار دیگه :| امیدوارمون کن...ثواب داره :|


parisa
ساعت13:16---21 شهريور 1392
خفه شو خواهرم :|
پاسخ:چرا؟ :| دیوث :|


علی اصغر
ساعت13:12---21 شهريور 1392
من کامنمت نوشتم اسم ننوشتم نمیدو نم اومد یا ن...
پاسخ: نوچ نیومد


negin
ساعت23:30---20 شهريور 1392
به جون خودم الان خیلی بیشتر ازت خوشم اومد دختر...!

البته با سیگار و قلیون زیاد حال نکردم...آخه حیفه موجود باارزشی مثه توئه که سلامتیش تو خطر باشه...یا عمرش کوتاه بشه...کاش فقط عمره آدمای گند کوتاه باشه...کاش اصلا بدنیا نیان! (امیدوارم زیاد فضولی نکرده باشم...!)
پاسخ: =))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |